Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po - Pia 7:30-15:30)
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
11.01.2023
POZVÁNKA na výstavu ambiente Frankfurt 2023
Po dvojročnej pauze spôsobenej pandémiou sa tento rok opäť otvárajú brány celosvetovej výstavy spotrebného tovaru pre domácnosť - AMBIENTE Frankfurt. ... čítať celé
24.02.2020
AMBIENTE 2020
Zástupcovia firmy MATI Nitra sa aj v roku 2020 zúčastnili na celosvetovej výstave skla AMBIENTE 2020 vo Frankfurte nad Mohanom v Nemecku. Nakoľko tam... čítať celé
28.05.2019
Účasť na celosvetovej výstave skla AMBIENTE 2019
Zástupcovia firmy MATI sa zúčastnili vo februári celosvetovej výstavy skla AMBIENTE 2019 vo Frankfurte v Nemecku. Boli tam prezentované produkty naše... čítať celé
Zobraziť všetky novinky

 


Partneri:


Reklama:


  1. Úvod
  2. INFORMÁCIE
  3. Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP) upravujú vzťahy medzi kupujúcim spotrebiteľom (ďalej len spotrebiteľ) a predávajúcim v oblasti predaja tovaru medzi firmou Ľubomír Tichanský MATI a jej spotrebiteľmi. Spotrebiteľ učinením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje VOP pre dodávku zbožia.

Predávajúci

Ľubomír Tichanský MATI, IČO 177 06 441, so sídlom Priemyselná 2, 949 01 Nitra, zaregistrovaný v živnostenskom registri pod číslom 403-7233, sa zaoberá predovšetkým kúpou tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod).

Ďalšie informácie o predávajúcom sú uvedené v sekcii Kontakty.

Orgán dozoru

Okresný úrad Nitra
Odbor živnostenského podnikania
Štefániková trieda 69
949 01 Nitra
Tel. č. 0903 428 725
 
SOI - ISOI v NR
Staničná 9
94901 Nitra
t.č.: 7720216

Kúpna zmluva

Medzi predávajúcim a spotrebiteľom vzniká návrh na uzavretie kúpnej zmluvy odoslaním objednávky spotrebiteľom a prijatím objednávky predávajúcim. Podmienkou pre naplnenie platnosti objednávky je vyplnenie všetkých predpísaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári, pričom spotrebiteľ je povinný vyplniť minimálne údaje označené ako povinné. Prijatie objednávky potvrdí predávajúci informatívnym emailom spotrebiteľovi. Kúpna zmluva vzniká dodaním tovaru. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody oboch strán alebo na základe zákonných dôvodov. V jednotlivých, najmä cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky alebo úhradou finančnej zálohy spotrebiteľom. (V prípade elektronického obchodu u zákaziek nad 400,00 EUR bez DPH, v prípade zásielkového obchodu a veľkoobchodu u zákaziek nad 800,00 EUR bez DPH, alebo podľa dohody.)

Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky, množstvo zbožia, výška ceny, nákladov na prepravu, vzdialenosti a podobne, žiadať spotrebiteľa o autorizáciu objednávky vhodným spôsobom ako napríklad písomne alebo telefonicky. Objednávka sa považuje za neplatnú v prípade, že spotrebiteľ túto autorizáciu požadovaným spôsobom urobiť odmietne.

Objednávka tovaru

Spotrebiteľ dostane tovar za cenu platnú v čase objednania. Spotrebiteľ má možnosť sa oboznámiť s celkovou cenou vrátane DPH. Objednávky je možné uskutočniť prostredníctvom:

  • Elektronického obchodu: www.eshop.mati.sk
  • Elektronickou poštou na adrese: objednavky@mati.sk
  • Telefonicky: pripravíme už čoskoro

Predávajúci odporúča spotrebiteľovi prvé dve formy objednávky.

Stornovanie objednávky

 

Storno objednávky zo strany spotrebiteľa:

 

Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu, pričom takýto akt je povinný oznámiť predávajúcemu akýmkoľvek kontaktným spôsobom, uvedeným v sekcii Kontakty.

Storno objednávky zo strany predávajúceho:

 

-          Bez udania dôvodu.

-          Tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru.

V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude bezodkladne kontaktovať spotrebiteľa za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že spotrebiteľ zaplatil už časť alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne (najneskôr však do 14 pracovných dní). Potvrdenie stornovania objednávky bude spotrebiteľovi zaslané na ním uvedenú e-mailovú adresu alebo ho predávajúci bude kontaktovať telefonicky.

 

Ceny

Všetky ceny uvedené v elektronickom obchode sú platné v čase objednania. Cena platí pre samotný produkt a neobsahuje žiadne iné služby. Ceny v kamennej predajin sa môžu líšiť. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien v prípade chyby, zmeny kurzu, výraznej inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok. Kúpna cena bude považovaná za uhradenú až po pripísanej celej kúpnej ceny na účet predávajúceho alebo uhradením celej čiastky v hotovosti predávajúcemu alebo pracovníkovi prepravnej firmy. Spotrebiteľ môže tovar prevziať zásadne až po jeho úplnom uhradení, pokiaľ to nie je dohodnuté inak. K cene tovaru je pripočítaná čiastka za dopravu na miesto určené spotrebiteľom vo výške zodpovedajúcej vybranému typu dopravy. Tovar je majetkom predávajúceho do doby pokiaľ neuhradí celú sumu za tovar.

Minimálna hodnota nákupu musí byť 10,00 EUR s DPH. V opačnom prípade nebude možné vykonať objednávku.

V prípade, že spotrebiteľ prevedie úhradu vopred a predávajúci nie je schopný zaistiť dodanie vybraného tovaru, tak predávajúci ihneď vráti plnenie spotrebiteľovi dohodnutým spôsobom najneskôr do 14 dní.

Vernostný program

Registrovaným zákazníkom ponúkame vernostný program vo forme zliav pri nákupe v prípade, že sa ich všetky nákupy od roku 2014 vykonané na našom eshope: www.eshop.mati.sk presiahnu dané sumy podľa nasledovných údajov:

1. pri nákupoch v súčte od 40€ do 79,99€ - 1% zľava
2. pri nákupoch v súčte od 80€ do 119,99€ - 2% zľava
3. pri nákupoch v súčte od 120€ do 159,99€ - 3% zľava
4. pri nákupoch v súčte od 160€ do 199,99€ - 4% zľava
5. pri nákupoch v súčte nad 200€ - 5% zľava

Do nákupov sa Vám zarátavajú všetky nákupy, ktoré ste vykonali od 01.01.2014. Vernostný program preto funguje aj spätne. Ak máte pochybnosti, či Vám systém zaznamenal Váš minulý, či iný nákup, môžete nás kontaktovať mailom alebo telefonicky na číslo: 0907 867 750. Do registrácie je potrebné zadať tie kontaktné údaje, ktoré ste uviedli pri nákupe. Predovšetkým meno, priezvisko, t.č. a mail. Vyhradzujeme si právo posúdiť prepojenie nákupu a registrácie na základe kontaktných údajov. Akcia vernostný program platí na dobu neurčitú až do odvolania.

Prepravné

 

Možnosti spôsobu doručenia zásielky a ich ceny:

a)      Balík na adresu, kuriér Slovenskej pošty s doplnkovou službou krehké a poistená zásielka do 5 kg za 4,90 EUR s DPH.

b)      Balík na poštu, ktorú si vyberiete, s doplnkovou službou krehké a poistená zásielka Slovenskej pošty do 5 kg za 3,90 EUR s DPH.

c)       Balík na odberné miesto pobočky v SR v sieti zasielkovna.sk (Z-point) štandardná zásielka* do 5 kg za 2,00 EUR s DPH. (NOVINKA!)

d)      Balík na odberné miesto pobočky v ČR v sieti zasielkovna.sk (Z-point) štandardná zásielka* do 5 kg za 4,00 EUR s DPH. (NOVINKA!)

e)      Geis Parcel Kuriérneobsahuje službu krehké. Cena prepravy 4,90 EUR s DPH. (Do ČR + 6 € s DPH). Pre sklo doporučujeme prepravu Slovenská pošta kuriér na adresu.

f)      Pri preprave sklenených výrobkov alebo iných výrobkov, ktoré je nutné nadštandardne ochrániť proti poškodeniu bude účtované balné, ktoré bude stanovené až po špecifikácií množstva tovaru a následne oznámené príjemcovi.

g)     V rámci väčších objednávok je možné, že dodávka bude rozdelená do väčšieho počtu balíkov. Ak to nie je možné, účtujeme 3,00 EUR s DPH za neskladný/nadrozmerný balík. V takomto prípade bude doúčtované prepravné a čiastka bude vopred oznámená a odsúhlasená spotrebiteľovi.

Predávajúci pred odoslaním objednávky bude o akejkoľvek zmene ceny prepravy informovať spotrebiteľa.

Platobné podmienky

Prehľad možných spôsobov úhrady tovaru a ich ceny:

a)      Dobierkou (platba v hotovosti dopravcovi pri odovzdaní tovaru) = cena 1,10 EUR s DPH;

b)      Platbou vopred bankovým prevodom na účet 5026920764/0900, Slovenská sporiteľňa = cena 0,00 EUR;

Dodacie podmienky

Objednávky sa zasielajú podľa dostupnosti produktov a prevozných možností v čo najkratšom termíne, obvykle do 3 až 7 pracovných dní. Podmienkou expedovania zásielky je prijatie všetkých podkladov nutných pre ich včasné vybavenie. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky spotrebiteľa.

Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto alebo pri prevzatí na odbernom mieste. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad o nákupe. Faktúra vystavená na základe kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom slúži zároveň ako daňový doklad a dodací list.

V prípade, že objednaný tovar nie je na sklade alebo ho nebude možné dopravcovi odovzdať do 7 pracovných dní od prijatia objednávky, oznámi túto skutočnosť predávajúci spotrebiteľovi a zároveň ho bude informovať o predbežnom inom termíne dodania alebo mu ponúkne iný výrobok, zrovnateľný s pôvodným. V tomto prípade si však musí predávajúci vyžiadať odsúhlasenie od spotrebiteľa.

Odstúpenie od zmluvy

V zmysle ustanovenia § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Zákon č. 102/2014 Z.z.) má spotrebiteľ právo od takejto zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto právo má spotrebiteľ aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho. Toto právo je podmienené nákupom, ako fyzická osoba (nie však na IČO).

Ak sa rozhodne spotrebiteľ pre odstúpenie od zmluvy v lehote 14 dní, pre urýchlené vybavenie odporúčame čo najskôr zaslať tovar aj so sprievodným listom na adresu predávajúceho, resp. na adresu Ľubomír Tichanský MATI, Priemyselná 2, 949 01 Nitra.

Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, žiadame Vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok:

  1. Ak ste tovar ešte neprijali, kontaktujte nás (písomne), že žiadate o odstúpenie od zmluvy. Uveďte číslo objednávky, dátum nákupu a informatívny údaj - dôvod vrátenia tovaru.
  2. Pokiaľ ste už tovar prijali, zašlite ho späť na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt s originálnym dokladom o kúpe.Pre vrátenie hodnoty faktúry je potrebné, aby ste vypísali a zaslali aj formulár „Odstúpenine od zmluvy uzatvorenej na diaľku“. Tento formulár nájdete na nasledovnom linku: Odstúpenie od zmluvy

Odporúčame, aby ste tovar, posielali ako doporučený a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám (doporučene neznamená na dobierku).

Tovar je spotrebiteľ povinný vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, v stave a v hodnote, v akom tovar prevzal. Peniaze budú vrátené spotrebiteľovi na ním uvedený účet do 14 dní od doručenia tovaru predávajúcemu, alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.

Preberanie zásielky

Pri preberaní zásielky, je zákazník povinný dôkladne prezrieť obal tovaru a postupovať podľa nasledovných inštrukcií:

1. BALÍK SLOVENSKOU POŠTOU:

AK JE OBAL POŠKODENÝ A MÁTE PODOZRENIE, ŽE TOVAR VO VNÚTRI JE POŠKODENÝ - ZÁSIELKU NEPREBERAJTE. AK JE OBAL NEPOŠKODENÝ SKONTROLUJTE OBSAH PO PREBRATÍ ZÁSIELKY. V PRÍPADE ZISTENIA POŠKODENIA TOVARU, JE POISTENÝ BALÍK POTREBNÉ NAJNESKôR V NASLEDUJÚCI DEŇ VZIAŤ NA POŠTU A SPÍSAŤ REKLAMÁCIU. VZIAŤ TREBA CELÚ ZÁSIELKU AJ S OBALOVÝM MATERIÁLOM, ABY BOLO MOŽNÉ UPLATNIŤ REKLAMÁCIU. V OPAČNOM PRÍPADE REKLAMÁCIA NEMôŽE BYŤ UZNANÁ.

2. ZÁSIELKOVŇA:

SKONTROLUJTE OBSAH PO PREBRATÍ ZÁSIELKY. V PRÍPADE ZISTENIA POŠKODENIA TOVARU, JE POTREBNÉ REKLAMÁCIU PODAŤ NAJNESKôR NASLEDUJÚCI PRAC. DEŇ OD PREVZATIA ZÁSIELKY NA STRÁNKE: https://reklamacie.zasielkovna.sk/

 

Alternatívne riešenie sporov

Kupujúci - spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@mati.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online
na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.

Ochrana osobných údajov

Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy so spotrebiteľom a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe. Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté spotrebiteľom predávajúcemu za účelom splnenia objednávky sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platnými zákonmi SR, najmä so Zákonom č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.

Registrácia zákazníka, objednaním tovaru a ďalších iných foriem registrácie automaticky súhlasíte, že môžete byť informovaný o novinkách v našom internetovom obchode e-mailom alebo telefonicky. Pokiaľ si naďalej nebudete priať prijímať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie zrušiť. Náš internetový obchod si vyhradzuje právo odstúpiť od záruky bezpečnosti v prípade, že by server napadol neznámy páchateľ (hacker). Iba v takomto prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie údajov.

Záručné podmienky

Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad. Predávajúci nezodpovedá za nedodržanie obchodných podmienok a škody spôsobené vyššou mocou.

Ak si spotrebiteľ uplatňuje nárok na reklamáciu, predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu v 30-dňovej zákonom stanovenej lehote (Zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa ).

V závislosti na zmene príslušných právnych noriem, ako i obchodnej politike spoločnosti, si predávajúci vyhradzuje právo meniť Obchodné podmienky. Túto zmenu a jej účinnosť firma vyhlási vhodným spôsobom na internetových stránkach.

 

 

* štandartná zásielka:
maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 120 cm (napr. zásielka s rozmermi 50x40x30 cm)
maximálna výška dobierky: 700 EUR/20 000 CZK